SÖZLEŞMELER

 İade & Değişim                                                                                                                 

 İşlem Rehberi

 Üyelik Sözleşmesi

 Mesafeli Satış 

 İade & Değişim

 Güvenlik & Gizlilik

 Ana Sayfa

Ürünüm eksik ya da yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?

Ulaştırılan ürününüzün eksik veya yanlış olduğunu tespit ettiğinizde lütfen ürünü kullanmayınız ve 0232 253 46 00 veya 0555 962 66 04  no'lu telefonlardan müşteri ilişkileri yetkililerimizle iletişime geçiniz .

 

Ürünü Değiştirme Süresi Nedir?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 iş günü içerisinde, ürün değişimini yapabilirsiniz. 

 

 

Memnun kalmazsam ürünü iade edebilir miyim?

Satın alınan ürünlerin iade edilebilmesi için; ürünlerin kutuları kullanılmamış olması ve faturasının ibraz edilmesi gerekmektedir. Elektronik ürünlerde İADE kabul edilmemektedir. Elektronik olmayan ürünler için; İade etmek istediğiniz ürünü faturası ile beraber 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 

Özel kampanyalar dahilinde iade ve değişim koşullarında değişiklik yapma hakkı tarafımızca saklıdır.

 

İadeyi  hangi kargo ile göndermem gerekiyor?  Kargo ücreti bana mı Ait ?

Sipariş formunda belirttiğiniz ürün yerine başka bir ürün geldiyse  Kargo bedeli Aksmarâ aittir. Size belirttiğimiz Kargo ile Aksmar ödemeli gönderebilirsiniz. Fakat iade sebebi Müşteri Memnuniyeti kapsamında olacak ise; Kargo bedelini Müşteri ödeyerek dilediği kargo ile gönderebilir. 

 

 

 

İade durumunda iade tutarı ne zaman hesabıma yatacak?

İade başvurunuz en geç 10 gün içerisinde işleme alınır, iade talebiniz kabul edildiğinde bunu takiben 10 gün içinde alışveriş yaptığınız kredi kartı hesabınıza ürün bedeliniz iade olacaktır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz birkaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.aksmar.com.tr nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR